Jeszcze tylko miesiąc można składać wnioski w Programie Dobry Start

Przypominamy, że jeszcze tylko miesiąc, czyli do 30 listopada istnieje możliwość złożenia wniosku na program: „Dobry Start” i otrzymania świadczenia.
Według art. 10 ust. 5 i 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.05.2018r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start przyznanie świadczenia Dobry start nie wymaga wydania decyzji. Odmowa przyznania świadczenia Dobry start oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego świadczenia wymagają wydania decyzji.
Organ właściwy przesyła wnioskodawcy informację o przyznaniu świadczenia Dobry start na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej – o ile wnioskodawca wskazał adres poczty elektronicznej we wniosku. W przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej, organ właściwy, odbierając wniosek od wnioskodawcy, informuje go o możliwości odebrania od tego organu informacji o przyznaniu świadczenia Dobry start.
Adres poczty elektronicznej z którego będą wysyłane informacje w sprawie przyznania świadczenia Dobry start : dobrystart@gminaolawa.pl
Więcej informacji o Programie Dobry Start – kliknij tutaj